SKRIVET: 2012-09-02, kl 22:11:29 | PUBLICERAT I: Allmänt

Weekend!

I fredags åkte jag hem till gbg efter PT-tentorna (ingen sömn där, eftersom det satt en väldigt... uttrycksfull 60-årig gubbe bredvid mig...kul...), tåget var såklart sent, så 22:45 kom jag äntligen hem till mitt kära Göteborg och krashade i soffan hemma hos mina små föräldrar. ^^
Lördagen gick jag upp mycket tidigare än jag egentligen velat (typ halv 9 istället för 11-ish...) för att gå och klippa mig och slinga den hemska utväxten som jag och alla andra brunetter får när vi gör blonda slingor, hehe. Är verkligen hur nöjd som helst, hade en jättesöt liten 93:a som klippte mig och resultatet (i kvällsljus, osminkad och med acnemedel på hakan) ser ni nedan! =)
 
 
Efter det åkte jag och syrran till Skatås och sprang 8 km-rundan, något som jag aldrig gjort förr och aldrig hade gett mig på om inte syrran hade tvingat mig. Har liksom inte sprungit något ute på... typ 2-3 år. Varför? Jag hatar det. Jag hatar att springa utomhus, det är SÅ tråkigt jag DÖR!!!!
Det värsta är att det inte är jobbigt alls konditionsmässigt, bara psykiskt då jag som gammal dansare är van vid att det alltid skall hända något som jag måste fokusera mig på till 100%, vilket det liksom inte gör när man är ute och joggar... Blir snarare fokus på lyktstolparna...
Men, syrran joggade långsamt för min skull och vi kom i mål på 55 min (fuck yeah!) och efteråt plågade jag henne med en cirkel som jag gjort (mohahaha) med egen kroppsvikt som tyngd.
Senare kom två söta små kompisar på eftermiddagen och vi skojade oss och hade skitkul (utan alkohol!) för att sedan ha sleepover i min lilla bäddsoffa och trött som jag var somnade jag först av alla (hehe).
 
Idag har jag packat, suttit på ett åh-så-försenat-tåg, packat upp allt och lagat mat inför imorgon, då skolan börjar igen! Spännande, spännande, skall ut till Danderyds sjukhus (som om jag visste vart det låg? No!) och plugga Medicinska Ämnen II. Så det är typ läggdags snart. XD

Peace out! <3



KOMMENTERA DETTA INLÄGG:

NAMN Spara info?

E-POST (publiceras ej)

URL

Kommentar:


Ladda ner en gratisdesign på www.designadinblogg.se - allt om bloggdesign!