SKRIVET: 2013-03-13, kl 19:44:52 | PUBLICERAT I: Allmänt

Dags för nagellack!

So...
Neuropraktiken över! Shit vad fort det har gått, när man började och visste att man skulle ha praktik i fem veckor tänkte man "oj, fem veckor är ju jättelångt..." och sen sitter man här och så är det redan över. Aja, ska fett måla mina naglar ikväll (på sjukhus får man nämligen inte ha nagellack, ringar, armband, klocka eller parfym, så nu ska allt komma tillbaks igen, yay!). Har varit inom öppenvården inom neurologi på Huddinge sjukhus och det har varit jättespännande med att få träffa alla olika patienter med olika mer eller mindre kluriga diagnoser och prognoser.
Hade sista dagen på sjukhuset igår och började med psykosomatik idag och mitt huvud känns bara som... gröt. Orkar inte ta in något nytt nu, vilket inte är alltför positivt när man precis skall börja med informativ korvstoppning igen. Le blä.
 
Jaja, snart lov! Riktigt lov dessutom, även om jag förmodligen måste jobba på c-uppsatsen och annat skit, så kommer det inte vara ett lov som dom skickar en obiligatorisk hemtenta över "som kompensation för förlorad undervisningstid" eller liknande.
 
Nej, nu ska jag ta mig ett glas oboy och sedan stirra mig blind på handväskor på nätet eller något.
 
Peace out! <3



KOMMENTERA DETTA INLÄGG:

NAMN Spara info?

E-POST (publiceras ej)

URL

Kommentar:


Ladda ner en gratisdesign på www.designadinblogg.se - allt om bloggdesign!