SKRIVET: 2012-12-19, kl 23:02:01 | PUBLICERAT I: Allmänt

Jag kommer hem igen till jul!

Idag hade jag sista lektionen för året (dessvärre inte sista för terminen, men vad gör man?) vilket betyder att imorgon så tar jag mitt lilla pick och pack och åker hem till underbara, goa, söta, bästa och görbraiga Göteborg! Jag får se om jag hinner blogga något i mellandagarna (räknar dock inte med det), men jag kommer framför allt spendera julen med att träffa familjen, alla vänner, släkt och andra nära och kära som det blir svårt att träffa när man bor på fel kust mestadelen av året. De närmsta dagarna så ska jag peppa som bara den inför julen med lilla julafton, jul på Liseberg, julmys och julfika med vänner och så vidare. Längtan är stor!
 
Så, därför får ni nu en bild på min oerhört vackra dörr (*host*, alltså ja, jag har klippt sönder en Coop-påse) och med den så önskar jag er...
 
 
God Jul och Gott Nytt År! <3



KOMMENTERA DETTA INLÄGG:

NAMN Spara info?

E-POST (publiceras ej)

URL

Kommentar:


Ladda ner en gratisdesign på www.designadinblogg.se - allt om bloggdesign!