SKRIVET: 2011-04-04, kl 23:48:00 | PUBLICERAT I: Allmänt

Fixat sommarjobb!

Oh masalla! Bella värsta stolt över sig själv! I och för sig var det inte så svårt, det var bara att ringa kontoret i Göteborg på det företaget som jag jobbade för i somras och helt enkelt fråga om de ville ha mig nu i sommar med. Och varför skulle de inte vilja det, jobbade ju för dem förra sommaren och hösten, det är ju alltid bra att ha någon med erfarenhet! =)


Men som ni kanske förstår är det väldigt skönt att behöva slippa leta sommarjobb, mission impossible om jag får säga det själv. Men nog om detta!

Tenta på fredag... JAG DÖÖÖR! PANIK!!! Nejmen, det fixar sig nog. Tror nog inte det är någon i klassen som känner sig lugn över den tentan... annars är ni varmt välkomna hem till mig, ersättning utlovas!

Ska nog gå och nana nu. =)

Peace out! <3



KOMMENTERA DETTA INLÄGG:

NAMN Spara info?

E-POST (publiceras ej)

URL

Kommentar:


Ladda ner en gratisdesign på www.designadinblogg.se - allt om bloggdesign!