SKRIVET: 2011-04-07, kl 10:39:55 | PUBLICERAT I: Allmänt

Gastroskopi

Jepp, idag har jag varit på gastroskopi. Sådär halvmysigt. Eller nej, inte alls mysigt faktiskt. Personligen trodde jag att man tack vare sprayen i munnen inte skulle känna någonting från gommen och nedåt, men tji fick jag. Ja, man känner det. Nej, det är inte särskilt mysigt.
Men det gick över fort och både sköterskan och läkaren var jättesnälla när jag låg där och dreglade (man får inte svälja...), hostade (varför då? nej, det är ju inte så att jag har en slang tjock som ett lillfinger nedstoppad i halsen eller så...) och rapade (dom använder nämligen luft för att se bättre, gissa vart den tar vägen?). Jättefräsch är man, verkligen! XD


Fick tyvärr inte se några bilder på min underbart vackra insida av magen, det hade annars varit väldigt intressant, men jaja, man kan inte få allt. Det såg dock bra ut därinne i alla fall, inga magsår eller så. =)

Så, resten av dagen hade jag tänkt spendera med min fabulous fysiologibok samt mine egna anteckningar. Kanske gå och träna lite sen, för att hålla knoppen i trim måste man även träna kroppen! Så det så! =)

Peace out! <3


Josefine

Har också gjort det där... Två gånger. Lika hemskt bägge gångerna faktiskt!!!



Din pappa sköter sig här på jobbet och är väldigt nöjd över sitt "räserljud"



PUBLICERAT: 2011-04-07, 11:53:24 | URL: http://www.josefinekjellberg.blogspot.com
BellsBells

Ja, uss uss. Inte något man vill göra en fredagskväll. Haha, det låter som min vati det! =)



KOMMENTERA DETTA INLÄGG:

NAMN Spara info?

E-POST (publiceras ej)

URL

Kommentar:


Ladda ner en gratisdesign på www.designadinblogg.se - allt om bloggdesign!