SKRIVET: 2011-04-23, kl 16:31:49 | PUBLICERAT I: Allmänt

Påskafton på Orust!

Imorse tog lilla familjen sitt pick och pack och åkte ut till Orust! Lite besviken över att vi inte stannade i bräckeboden, men det får bli imorgon på hemvägen istället, hihihi.

Lade mig och solade en timma sådär på gräsmattan utanför huset. Kan säga såhär, imorse var min mage mycket blekare än syrrans. Nu är den brunare! ;) Och jag som inte alls blir brun om magen. Ansikte, axlar och lår, där kan vi börja snacka BRUN! Underbenen blir jag dock aldrig brun på. Mysko.


Saknar den här lilla saken!! Love u! <3 <3 <3 <3 <3

Imorgon blir det först sola, äta och sen åka hem och ha middag/filmkväll med de allra bästa! <3 Fan vad jag saknat er tjejer! <3 Har jag sagt att jag älskar er? Nevermind, I'll do it again! I LOVE YOU!!!!!!

Ha en fortsatt trevlig påsk!

(Kom på att min långfredag igår inte var så farlig trots allt. Jesus led ju värre på sitt kors, eller hur? ;) )


Peace out! <3



KOMMENTERA DETTA INLÄGG:

NAMN Spara info?

E-POST (publiceras ej)

URL

Kommentar:


Ladda ner en gratisdesign på www.designadinblogg.se - allt om bloggdesign!