SKRIVET: 2011-01-17, kl 16:25:08 | PUBLICERAT I: Allmänt

First day at school...

Ja, vad skall man säga? Första dagen, var helt lost eftersom jag inte riktigt visste vart vi skulle vara någonstans, men framförallt så hade jag två jätteviktiga dokument som var tvungna att skrivas ut innan uppropet, så det var lite nervöst. Så fort jag kom in på universitetsområdet letade jag upp UB (UniversitetsBiblioteket) och letade upp datorerna. Smart som jag är hade jag skrivit ner de uppgifter jag fått på mobilen, så det var inga problem att logga in, hämta dokumenten från min mejl och sedan skriva ut. Jag borde få nobelpriset =).

Sedan lyckades Einstein hitta byggnaden hon skulle vara i, men inte salen, så hon gick omkring ett tag och såg lost ut, tills hon såg en tjej som satt i en soffa och satte sig mitt emot. TVå minuter senare hade tre killar joinat och det visade sig att vi alla (big surprise) var blivande sjukgymnaster. =)

Så vi satt och tjötade tills salen (som låg typ 10 meter från där vi satt...) öppnades och vi kunde gå in. Sedan blev det enmassa information och yadda-yadda (bland annat ska vi åka på KOLLO tors-fre, very interesting =)...).

I alla fall, jag verkar ha görgoa folk i min klass, bra utbud (höhö) och lärarna kommer jag återkomma om längre fram (men nej, jag kommer inte sitta och spy galla och snacka skit om folk, inte min stil).

När jag kom hem idag stod det mat på bordet, bläckfisk! Aldrig ätit det innan, hihi, men det var gott =). Snodde även en liten litchie innan jag kröp in i mitt rum och sitter nu här för att försöka ta reda på allting som finns att ta reda på. =)


Jaja, imorgon är en ny dag, vi får se hur det kommer att gå. =)

Peace out!



KOMMENTERA DETTA INLÄGG:

NAMN Spara info?

E-POST (publiceras ej)

URL

Kommentar:


Ladda ner en gratisdesign på www.designadinblogg.se - allt om bloggdesign!