SKRIVET: 2011-01-16, kl 10:50:38 | PUBLICERAT I: Allmänt

Koftor...

Missförstå mig rätt, men jag älskar koftor och faktum är att är man född i ett land som ligger på samma breddgrader som Sibirien och Kanada, ja, då får man spendera den kallare halvan utav året iförd i just kofta. Koftor är jättemysiga (så länge de inte är stickiga!) och typ det goaste plagget en kille kan ha på sig (näst efter skjorta då). Myspys med andra ord.



MEN...

Lika lite som jag vill se en kille i mjukisbyxor på krogen, (när man som tjej har klätt upp sig till tänderna och sminkat sig som en jagvetintevad) vill jag se en kille i KOFTA!? Jag menar, VARFÖR!? En sak om man skall till ett kallt ställe och bara sitta och öla med sina kompisar, fine, det är lugnt. Men när man är ute och dansar!? Vet inte om det bara är jag, men när jag är ute och dansar på krogen i ett rum som är ca 40 grader varmt och fullt av folk som svettas, ja, då börjar jag också svettas. Och jag har bara på mig en klänning/tunika, för min kofta hänger jag av mig i garderoben. Hur svettig blir man inte om man dansar i kofta då!?


Het - men inte på dansgolvet...


Och nej, jag skiter fullständigt vilket märke koftan är från och hur mycket den kostade. Koftor does not belong on the dancefloor! Ursäkta svengelskan, men det är verkligen min åsikt...

Så, alla killar: ha gärna kofta på er, inga problem! Men inte på dansgolvet...


Peace out!


Sara

DEN HAR JAG HÖRT FÖRR! På nyår/karisma sa du samma sak! Håller med dig!



PUBLICERAT: 2011-01-16, 11:01:29 | URL: http://www.nattstad.se/zaare
Anders

Jag har inte koftor på mig :P



KOMMENTERA DETTA INLÄGG:

NAMN Spara info?

E-POST (publiceras ej)

URL

Kommentar:


Ladda ner en gratisdesign på www.designadinblogg.se - allt om bloggdesign!