SKRIVET: 2011-01-12, kl 18:30:35 | PUBLICERAT I: Allmänt

Packad...

Nej, jag är inte full. Däremot är jag nästan helt färdigpackad inför Stockholm! Har varit riktigt duktig idag och hämtat upp all tvätt jag tvättade igår, packat och packat och packat. Hittills är det fyra väskor (tre stora och en liten), men det kommer kanske bli någon mer. Hittar jag bara det turkosa CD-fodralet som man kan lägga i massor med DVD-skivor i så kommer packningen att bli mycket mindre när man slipper alla förpackningar. Det enda jag har kvar nu är skolgrejer, duschgrejer och mina dagliga necessärer. Det får jag ta itu med på fredag, åker inte förrän kl 17 med mina kusiner som skall upp till Huddinge på dop och erbjöd sig att knöka in mig i baksätet. "Nemas problemas" sade jag, så nu är vi snart på g.



Nervöst? Som fan! Kan inte Stockholm överhuvudtaget, så det kommer bli kaos de första dagarna, menmen, vad gör man? Jag har ju bara mig själv att skylla, det var ju inte så att jag var absolut tvungen att söka till Stockholm. Men, som sagt, vad gör man? Det finns fortfarande en liten chans att jag kommer in i Göteborg, så vi får hålla tummarna!

Peace out sålänge!


Bella Poth

Kommer sakna dig som tusan på dansen!! lova att du går ut i stockholm och visar alla att göteborgare kan dansa ;)


BellsBells

ofc! <3



PUBLICERAT: 2011-01-12, 20:35:58 | URL: http://bellsbells.blogg.se/
Sara

Du vet gumman att du har en kompis där som kan hjälpa dig, och veckan efter kommer jag att hälsa på dig. Då ska vi fanimej utforska bygden!



PUBLICERAT: 2011-01-13, 09:54:27 | URL: http://www.nattstad.se/zaare

KOMMENTERA DETTA INLÄGG:

NAMN Spara info?

E-POST (publiceras ej)

URL

Kommentar:


Ladda ner en gratisdesign på www.designadinblogg.se - allt om bloggdesign!