SKRIVET: 2011-01-31, kl 17:09:08 | PUBLICERAT I: Allmänt

Sthlm igen

Så, nu är jag tillbaka i Stockholm, safe and sound =). Tåget hem blev tyvärr försenat, först pga av växelfel, sen när vi va i Skövde skulle vi vänta på ett X2000 som skulle köra om oss och sen (gissa vad...) så blir det problem med X2000-tåget och vi är fast... yay...

Men men, tåget blev bara 42 minuter försenat, så det var mer tröttsamt än "farligt". Var bara att kolla vidare på Hitta Nemo på min laptop. =)

När jag var hemma visade det sig att pappa hade problem med sina knän, så Bella som har läst hela 5 dagar anatomi ställde en liten provosorisk diagnos... Han va hos läkarn idag och gissa vad? Bella hade rätt! Yay! Mej så bäst! =D


Idag har det annars varit skola, jag har köpt träningskort på Universitetet och ja... ska väl sätta mig och plugga lite mer nu =). Vilket liv, vilket liv.

Helgen i Göteborg var kul iaf! Jag gick ut med ett gäng kompisar och vi satte Trädgårn i gungning!! (men när du kommer upp nästa helg Sara, försök att inte ta på mina tuttar  mycket framför mina klasskamrater... dom kommer aldrig kunna ta mig seriöst sen... jag skiter i hur mjuka dom är...)

Peace out! <3


Sara Holm

Jag kan ALDRIG lova något! Men jag ska försöka för din skull!!! <3



PUBLICERAT: 2011-02-01, 07:05:43 | URL: http://www.nattstad.se/Zaare

KOMMENTERA DETTA INLÄGG:

NAMN Spara info?

E-POST (publiceras ej)

URL

Kommentar:


Ladda ner en gratisdesign på www.designadinblogg.se - allt om bloggdesign!