SKRIVET: 2011-01-15, kl 18:32:19 | PUBLICERAT I: Allmänt

Tight ass!

Haha, har gått så mycket nu, så om jag inte vaknar upp med världens tightaste ass imorgon blir jag typ... sur, haha. Nejmen idag har en kompis visat mig stockholm så vi har gått och åkt pendeltåg, tunnelbana och buss. Har varit riktigt duktig och köpt SL-kort för 30 dagar framöver och har dessutom hyfsat koll på hur det mesta fungerar. =)

Sitter just nu och äter grönsakssoppa, hemmalagad och god! Ska egentligen inte vara sån, men fatta att dessa människor lagar mat varje dag. Och då menar jag inte att dom kokar upp pasta och steker lite mamma scans köttbullar (vilka är laga mat, enligt mig XD). Säger väl mer om mina matlagningskunskaper än någonting annat, men jaja. =P

Kommer ni ihåg den Stockholmsbilden som jag lade upp för någon dag sedan? Den var såklart snodd ifrån google (wow...) men gissa vad som kommer nu? Min egna bild! Wohoo!



Slussen i Stockholm =)

Shit alltså, skolan börjar på måndag och jag kommer inte känna en kotte! I och för sig gjorde jag inte det när jag började läsa min 30-poängskurs på Humanisten, men ändå! Det är ju precis lika awkward och konstig känsla varje gång man börjar i en ny klass. Värst är ändå om det finns massor med folk som känner varandra och så kommer man själv där och bara... hej?

Så kommer det nog inte bli, förhoppningsvis kommer det finnas massor med folk i ungefär samma situation, men ändå... Känslan sitter ju fortfarande där. Och den är inte behaglig!

Nej, uss uss, nu får jag sluta vara så negativ, det här kommer gå skitbra!

Peace out! <3



KOMMENTERA DETTA INLÄGG:

NAMN Spara info?

E-POST (publiceras ej)

URL

Kommentar:


Ladda ner en gratisdesign på www.designadinblogg.se - allt om bloggdesign!