SKRIVET: 2011-01-13, kl 14:00:19 | PUBLICERAT I: Allmänt

Winter Wonderland

Tog den här bilden lite småspontant när jag gick från bussen hem:



Jag tycker verkligen att det är så mysigt med snö när hela landskapet lyses upp! (och det är 1 000 gånger lättare att gå på än den isbanan som vi haft några gånger...) En utav de vackraste saker jag vet är när solen lyser på snöflingorna som faller, så att de glittrar riktigt sådär som i en vintersaga. =)


Fick det här underbara brevet i min brevlåda, av mina kusiner som är ungefär 10 år yngre än jag och bor i Alingsås:


Censurerade deras namn, men visst är dom söta som skickar snigelpost till lilla mig! <3

Nej, nu ska jag gå och försöka vara lite produktiv.

Peace out! <3



KOMMENTERA DETTA INLÄGG:

NAMN Spara info?

E-POST (publiceras ej)

URL

Kommentar:


Ladda ner en gratisdesign på www.designadinblogg.se - allt om bloggdesign!