SKRIVET: 2011-03-29, kl 21:24:32 | PUBLICERAT I: Allmänt

Bajs...

Ni vet vad dom säger. Faller en bajskorv kommer all skit på en och samma gång. Kan seriöst höra Per Gessle sjunga det...


*vissel, vissel*

Nej, ursäkta min oerhört barnsliga humor här ovanför, men det är mitt sätt att reagera när saker och ting går lite åt skogen. Typ plugget. Typ vädret. Typ vissa andra grejer. Men orka deppa ihop. Jag säger bajs istället.

Bajs Bajs Bajs.

So. Now I've said it.

Och just det, den apoteket-reklamen när hela familjen kliver in medan pappan sitter på dass? Hahahaha, välkommen till min uppväxt! XD Hahahahhahahahaha...

Nej, nu ska jag kolla på Desperate Housewives och sen fortsätta nörda mig.

Peace out! <3



KOMMENTERA DETTA INLÄGG:

NAMN Spara info?

E-POST (publiceras ej)

URL

Kommentar:


Ladda ner en gratisdesign på www.designadinblogg.se - allt om bloggdesign!