SKRIVET: 2011-03-20, kl 22:04:18 | PUBLICERAT I: Allmänt

Kort sammanfattning...

... av helgen!

Åkte hem i fredags, kom hem väldigt sent (23.17) och av någon anledning var jag så trött att jag somnade typ tolv? Något fel är det allt på en...

Lördagsförmiddagen spenderades på Allum med Ikkis och Mampi, hjälpte syrran att hitta skor (sneakers och röda Converse) för att sedan go whoobaloo inne på H&M. Jag köpte två par chinos i både beige och blå färg och gissa vad syrran köpte? Precis samma sak! I samma storlek. Hahaha, vi är för goa! XD Köpte även en söt t-shirt och en BH. Behövs alltid. =)


Mampi och Ikkis på min student. =)

Senare kom Pauline och Karin över för att göra oss i ordning inför Saras 20-årsfest! Vi tjötade såsom bara tjejer kan (älskar er brudar!) och sen körde min söta syster oss hela krångliga vägen ut på fucking Hisingen där festen hölls. =) I bagageluckan hade vi 20 ballonger med varsitt uppdrag till Sara! Hon lyckades med några i alla fall, hahaha. XD


Jag och födelsedagsbarnet! (bilden tagen på nyår)

Blev en lyckad (men inte särskilt nykter...) kväll! Runt två kom snälla syster Ikkis och hämtade mig och Anja som sov över och snusade så sött bredvid mig lördag natt. =)

Söndagsmorgonen spenderades med en sötsnöt Anja för att sedan skiljas åt vid Svingeln innan jag åkte och träffade Bells från min dansgrupp och tog en liten fika i Haga. =) Finns verkligen inget bättre fikaområde i hela Sverige (just saying...), fan vad jag kan sakna det ibland...

Sen har jag packat, ätit och suttit på tåg. Sitter nu och kollar på Förtrollad på 5:an, älskar verkligen den filmen, Disneyfantast som jag är!



Ledig imorgon, wohoo! Blir att sova gottgottgott inatt. =)

Peace out! <3



KOMMENTERA DETTA INLÄGG:

NAMN Spara info?

E-POST (publiceras ej)

URL

Kommentar:


Ladda ner en gratisdesign på www.designadinblogg.se - allt om bloggdesign!