SKRIVET: 2011-11-11, kl 14:12:33 | PUBLICERAT I: Allmänt

Kära mobillarm...

Jag vet att du alltid ringer runt klockan 7 på morgonen och vill att jag skall gå upp. Väldigt många gånger gör jag det, men en hel del gånger gör jag verkligen inte det, utan tänker att jag har ledigt och faktiskt kan unna mig att sova vidare. Jag vet att jag många gånger har förringat dig och förstår att du är besviken.



MEN AV ALLA 365 DAGAR PÅ ÅRET, VAR DU VERKLIGEN TVUNGEN ATT STREJKA DAGEN DÅ JAG HAR TENTA!!!!????
INTE OK!!!!!!!!!!!

Som tur var har Bella lite huvudet på skaft och lyckades vakna helt av sig själv (amazingly...) cirkus 14 minuter innan tåget skulle gå. Yay...

Fuck you morgonalarm.

Fuck you.

Kom trots allt i tid och slutförde tentan på cirkus 40 minuter. Är man skillad så är man.

Peace out! <3



KOMMENTERA DETTA INLÄGG:

NAMN Spara info?

E-POST (publiceras ej)

URL

Kommentar:


Ladda ner en gratisdesign på www.designadinblogg.se - allt om bloggdesign!