SKRIVET: 2012-01-14, kl 18:07:43 | PUBLICERAT I: Allmänt

Gladiatorerna!!!

Åh, underbara bakislördag...

Pinsamt hur lite det krävs för att få mig att bli tillräckligt full för att dagen efteråt bli bakis, men allting är ju relativt XD. Bakade världens godaste bakispizza idag (nomnomnom!!), orkade nästan hela och får nog äta resten lite senare ikväll.

Är i alla fall stolt för att jag tecknat hemförsäkring (yay!), betalat räkningar, klarat av en bajsig tenta bra (känns det som i alla fall) och trots detta hunnit leva (lite).

Ikväll är det dags för gladiatorerna, yay!!!


Och ja, det är mitt fejs inmorfat i Amazons kropp... Lite humor måste man ha!

Nej, jag ska bara sitta i min säng (har ingen soffa) med min underbara träningsvärk och käka chips. Och må så jävla bra! =)

Peace out! <3

P.s. jag och min kompis har paxat Toro och Prime. Bara så ni vet ;) D.s.


Din kompis som du paxat med!

Asså ja vi har liksom paxat Toro och Prime! INGEN får ta dem förutom vi!!!



PUBLICERAT: 2012-01-15, 16:36:22 | URL: http://zlouize.myshowroom.se

KOMMENTERA DETTA INLÄGG:

NAMN Spara info?

E-POST (publiceras ej)

URL

Kommentar:


Ladda ner en gratisdesign på www.designadinblogg.se - allt om bloggdesign!