SKRIVET: 2012-01-25, kl 20:06:09 | PUBLICERAT I: Allmänt

Lönedag!

En glad liten Bella gick idag och skulle handla en födelsedagspresent till sin Vati som har födelsedag nästa helg. Då hon tidigare kollat på sin banksida och det inte stått något om att studiebidraget på cirkus 13 000 skulle komma så trodde hon helt enkelt att hon skulle få endast en tusenlapp från jobbet och leva på den tills studiebidraget kom. Men, så tittade hon till sitt konto innan le shopping och woila! så hade studiebidraget kommit! Yay! Så förutom pappas födelsedagspresent köpte hon även lite smycken och en BodyScrub från The Body Shops nya serie Chocomania.


Mmmmm, säger bara nomnomnom! Men... inte smaka!

Och serien heter inte bara något chokladaktigt och är lite brunt, utan allting luktar verkligen riktig choklad! Hade lätt köpt hela serien om jag kunnat, men med studentekonomi är man något begränsad, så det blev en BodyScrub som jag ändå hade bahov av att köpa. Kommer med en liten recension av den snart! =)

Annars flyter saker och ting på som vanligt, min petíte förkylning håller på att gå över och snart skall jag ställa mig och laga lite pannkakor. Nomnomnom!

Peace out! <3



KOMMENTERA DETTA INLÄGG:

NAMN Spara info?

E-POST (publiceras ej)

URL

Kommentar:


Ladda ner en gratisdesign på www.designadinblogg.se - allt om bloggdesign!