SKRIVET: 2012-01-31, kl 22:59:31 | PUBLICERAT I: Allmänt

Rumpa!!!

En gång i tiden var det en liten Bella som hade en awesome rumpa. Rund, stor och värsta killmagneten. Sen gick Bella och stressade lite för mycket, fick magproblem, gick ned 10 kg i vikt (inte att rekommendera!!!!!!) och poff, så försvann hennes rumpa. 10 cm trollades bort och hel plötsligt finns det inga jeans som passar längre... yay...

Så, gissa om jag blev glad igår när jag hittade en liten rumpa? Inte mycket att skryta om i och för sig, den är inte alls i närheten av vad den har varit, men nog är det allt en rumpa! Yay!!!!


Min undersköna rumpa, när det begav sig.
Och här har jag på mig min brorsas jeans...

Så idag gav jag min rumpa lite extra treatment i form utav scruben som jag köpte på BodyShop i förra veckan. Och nomnom!!! Scruben är skonsam, men effektiv tack vare att den innehåller mjukgörare som gör att huden blir både len och återfuktad när du skrubbar! Är nog görbra för dem med känslig hud. Så nu är min rumpa inte bara rund och fin, utan också len!



Höhö, tänka sig att man kunde skriva ett helt blogginlägg om sin egen rumpa XD.

Peace out! <3


Sara

Din rumpa är fortfarande awesome! <3



PUBLICERAT: 2012-02-01, 08:05:44 | URL: http://zlouize.myshowroom.se

KOMMENTERA DETTA INLÄGG:

NAMN Spara info?

E-POST (publiceras ej)

URL

Kommentar:


Ladda ner en gratisdesign på www.designadinblogg.se - allt om bloggdesign!