SKRIVET: 2012-01-07, kl 15:42:53 | PUBLICERAT I: Allmänt

Sista dagen i GBG!!

Och så var det med det lovet. Imorgon åker jag upp till Stokholm och min lilla lägenhet igen och fortsätter med Psykologi 2. Idag är det mission tvätta och packa som gäller. Det var trots allt inte så överdrivet mycket tvätt som var min, dock innehöll packingen desto mer. Det farliga med mellandagsrea är, som vi alla vet, att man köper göramycket kläder etc. (som om jag inte fick nog på julafton ungefär) och sedan kommer man på att man måste packa ned allt i väskor för att ta med sig allt hem. Lite smått avis på syrran som kunde packa ned allt i sin bil och bara köra hem till Helsingborg medan jag måste kränga på allt på ett tåg, men allting är ju relativt...


Åh, varför kunde jag inte bara kommit in i Göteborg och haft egen lägenhet här? Inte för att vara bitter men... jo, det är jag, vem är det jag försöker lura egentligen? Haha, 20 år och redan bitter, vilken succé!

Nej, nu slutar vi här innan jag börjar låta som en 60 år gammal norrlänning från Lämmelträsk eller något.

Peace out! <3



KOMMENTERA DETTA INLÄGG:

NAMN Spara info?

E-POST (publiceras ej)

URL

Kommentar:


Ladda ner en gratisdesign på www.designadinblogg.se - allt om bloggdesign!