SKRIVET: 2012-07-18, kl 00:55:35 | PUBLICERAT I: Allmänt

Cool Summer

Hej alla söta små bloggläsare! Jag vet att jag har varot sämst med att uppdatera, internetet här hemma suger verkligen ankröv (och jag hittar inte mitt mobila samt pallar inte uppdatera från mobilen) och jag har jobbat nästan varje dag, så därför har lite saker fått hamna efter, som att uppdatera bloggen t.ex. Som tröst kan jag säga till mig själv att vädret är såpass kasst att det ändå inte gör något. Typ.
I helgen hade jag trots allt ledigt (första och enda gången på hela sommaren) och detta firade jag med att på fredagen ha lite förfest hemma hos mig och sedan utgång med de bästa brudarna! Blev nog lite för förfriskad för mitt eget bästa, menmen, det är sådant som händer, tur att man inte var bakis i alla fall, hihi ^^.
Lördagen spenderades i Slottskogen med några bekanta, några engångsgrillar och några omgångar kubb. Fett trevligt!
 
 
Söndagen spenderades först med syrran och hennes asgoa kompis Emma för att sedan övergå till en fika med en gammal danskompis som läser till läkare utomlands, vilket var extra fett kul då vi kan sitta och dela anatomi/fysiologi/vård-minnen/skämt/finurligheter.
 
Visste ni till exempel att om en pojke föds före vecka 32-34 (ungefär) så kan det hända att en/båda testikel/testiklarna inte har vandrat ned till pungen än och sitter kvar i buken (där de hade använts som äggstockar i fall att fostret hade varit en flicka). Problemet kan lösas med hormonbehandling eller operation.
 
Nu sitter jag här i min lilla soffa och ska typ sova. Snart. Borde egentligen diska.
 
Peace out! <3



KOMMENTERA DETTA INLÄGG:

NAMN Spara info?

E-POST (publiceras ej)

URL

Kommentar:


Ladda ner en gratisdesign på www.designadinblogg.se - allt om bloggdesign!