SKRIVET: 2012-07-31, kl 22:16:21 | PUBLICERAT I: Allmänt

Sista juli

Åh, den som ändå hade semester...
Är just nu inne i det stadiet då jag hatar alla som har semester (och de som har betald sådan får passa sig riktigt ordentligt!) eftersom jag själv hade tänkt att vara riktigt ambitiös i år och bara jobba samt läsa till PT under sommaren, men men...
Hade årets första dopp i lördags då jag efter jobbet i kassan på ICA åkte hem till en kompis ute i Rävlanda och spenderade kvällen med vänner, (nykter) fest och bad. Riktigt najs.
 
Här är en underbar bild på mig som min syrra tog när vi besökte Maritiman förra året. Väldigt intressant om ni frågar mig, men så fri och glad som jag ser ut att vara på den bilden, det hade jag gärna varit nu.
 
Första augusti imorgon. Den fjortonde åker jag upp till Stockholm för att läsa till Personlig Tränare och den artonde fyller jag 21. Får se hur det blir att inte fira hemma i Göteborg, men det löser sig nog.
 
Nu ska jag fortsätta kolla lite på OS och jobbajobbajobba de två veckorna som är kvar nu!
 
Peace out! <3



KOMMENTERA DETTA INLÄGG:

NAMN Spara info?

E-POST (publiceras ej)

URL

Kommentar:


Ladda ner en gratisdesign på www.designadinblogg.se - allt om bloggdesign!