SKRIVET: 2012-07-02, kl 16:43:09 | PUBLICERAT I: Allmänt

Trötter på ingång

Yo!
Äntligen ledig dag! Har jobbat i varuplock på ICA fyra dagar i rad och börjat klockan sex på morgonen tre utav dem, så idag har jag sovit lääääänge för att sedan vara en duktig tjej och städa, diska, tvätta och rengöra toaletten på övervåningen som mamma och pappa påstår att de rengör varje vecka när jag inte är hemma (*host!* trust me, they don't....). Nu har jag precis ätit världens godaste hamburgare med avokado, mozzarella och tacosås! *nomnomnom!*
 
Såhär ser en trött Bella ut...
 
I fredags var jag med Sara och såg Snow White and the Huntsman, awesome film! Var beredd på att den skulle suga anus, men den var grymt välgjord och Charlize Theron är lätt en uitav de bästa skådisarna genom tiderna. Om du frågar mig.
Igår var jag på ett yoga-pass (big risk, eftersom jag blivit sjuk av det innan, men inte denna gång!) och det var askul! Jag tycker trots allt om yoga och av någon anledning kommer mina dansarskills till nytta, något som instruktören lade märke till igår och sade till hela klassen:
"Och så har vi några dansare här inne, men ni behöver inte göra som dem, utan härma mig istället"
Hahahahaha, kan ju inte hjälpa det när vi gör steg som liknar developé och penché!
 
Nu skall jag snart diska och sen åka iväg på ett Step-pass!
 
Peace out! <3



KOMMENTERA DETTA INLÄGG:

NAMN Spara info?

E-POST (publiceras ej)

URL

Kommentar:


Ladda ner en gratisdesign på www.designadinblogg.se - allt om bloggdesign!