SKRIVET: 2012-03-27, kl 22:57:07 | PUBLICERAT I: Allmänt

Dum blondin på ingång...

Man vet att en dag börjar bra när man först försover sig och sedan är så stressad i omklädningsrummet att man låser in sina nycklar i skåpet... Fyfan vad jag skrattade åt mig själv, för det är så typiskt mig! Känner mig inte alls som en dum blondin när man kommer på sig själv med att ha gjort världens dummaste/blondaste/korkade tabbe... Gick i alla fall i slutet av dagen och fick bända upp låset med en såndär asastor jättesax. Går ju verkligen jättebra när man är en liten brud med typ 2 cm biceps som desperat lägger ena armen av saxen på höften och drar andra armen mot sig själv för att få någon form utav kraft. Gud, tog typ fem minuter att få upp det låset...



Menmen, förvånansvärt pigg idag. Tränade lite BodyCombat och kom hem och började dansa till musiken jag hade i lurarna så fort jag kom innanför dörren. Det är skillnad!

Göteborg till helgen. Fett najs. Eller får se om det blir lite Helsingborg. I vilket fall som helst väldigt trevligt att träffa lilla familjen som man inte sett på ett tag (och inte glömma rakhyveln den här gången, haha!). Kanske inte världens bästa start på veckan, men man kan ju alltid hoppas på ett gott slut.

Skall fortsätta laga mat inför imorgon och sedan gå och nana.

Peace out! <3



KOMMENTERA DETTA INLÄGG:

NAMN Spara info?

E-POST (publiceras ej)

URL

Kommentar:


Ladda ner en gratisdesign på www.designadinblogg.se - allt om bloggdesign!