SKRIVET: 2012-03-14, kl 19:29:57 | PUBLICERAT I: Allmänt

Karma's a bitch! XD

Förkyld. Igen. Denna gång endast i näsa och bihåla, med neutral och fin färg på snoret som rinner ut ur näsan var och varannan minut, hur mycket jag än snyter mig. Hur många liter snor finns det plats för i näsan egentligen? Så stor är den inte...

I vilket fall som helst så misstänker jag att man kära karma gett mig denna förkyldning. Varför? Tidigare gånger jag varit sjuk denna vinter (typ två-tre gånger? orkar verkligen inte mer nu...) så har jag skyllt på alla dessa som sitter bredvid en på tåget/tunnelbanan/spårvagnen/bussen och snorat var tionde sekund i örat på en och anklagat dem för att inte snyta sig ordentligt (hur svårt kan det vara?) innan de bestämmer sig för att åka kollektivt. "För då snorar man ju inte på en 45 min åtminstone?". Yeah right. Inte med det jag har nu. Fy. Fan.


Så för att inte bli alltför deppig har gjort en liten lista på låtar som är awesome att sjunga när man är förkyld:

1) Fields of gold - Sting
2) Big girls don't cry - Fergie
3) S&M - Rihanna
4) What you're made of - Lucie Silvas

Bara för att man är sådär... nassal liksom, hehe.
Kände mig verkligen jättefräsch som gick omkring på MIVA och snörvlade och nyste... rätt förvånad att jag ens fick gå där? Men aja, är väl inte mindre sjuk än alla anhöriga som kommer in och kramas och håller på.

Aja, nu ska jag gå tillbaka till irl och kanske sova lite.

Peace out! <3



KOMMENTERA DETTA INLÄGG:

NAMN Spara info?

E-POST (publiceras ej)

URL

Kommentar:


Ladda ner en gratisdesign på www.designadinblogg.se - allt om bloggdesign!