SKRIVET: 2012-03-04, kl 18:54:21 | PUBLICERAT I: Allmänt

My weekend with Sara <3

Som de flesta av er kanske vet så har Sara varit uppe hos mig den här helgen! =D
Fredag eftermiddag skulle jag egentligen gått och tränat, men som kom Sara en timme tidigare än beräknat, så jag åkte direkt hem bytte om och åkte sedan in till centralen för att möta upp henne där. Säger bara två skrikande fjortisar på centralen, haha, men det blir så när man pratar varje dag och saknar varandra. Efter det stack vi till Friday's vid Stureplan och åt så jävla gött att vi rullade hela vägen hem till mig och kollade på Förtrollad.


Jag och Sara i Alanya i somras =)

I lördags gick vi på stan, shoppade lite, fikade lite, åkte hem och tränade för att sedan kolla på Gladiatorerna och gå ut på stan efter det. Fett najs! Sen blev det nu en lazy sunday med träningsvärk och allmän trötthet, men så får det vara, för imorgon börjar vardagen igen med skola och tenta och allt vad det heter.

Peace out! <3



KOMMENTERA DETTA INLÄGG:

NAMN Spara info?

E-POST (publiceras ej)

URL

Kommentar:


Ladda ner en gratisdesign på www.designadinblogg.se - allt om bloggdesign!