SKRIVET: 2012-03-12, kl 22:51:53 | PUBLICERAT I: Allmänt

Nuts!!

Ok, jag måste erkänna det. Jag är fruktansvärt förtjust i nötter och lägger mer än gärna en halv fömögenhet på alla små påsar med olika nötblandningar och annat nomnom. Gillar mjuka nötter såsom cashew, pistage och pekan framför hårda nötter (med hasselnöt och makadamia som undantag!) och framför allt så gillar jag inte saltade nötter. Har faktiskt ingen aning om varför, men jag gillar det helt enkelt inte. Så, efter långt letande har jag äntligen hittat min favorit:


Nomnom!

Osaltade, mjuka nötter med tranbär och äpple! Perfekt mellanmål eller whatever man nu äter istället för godis när man blir sötsugen. Sen är det en söt liten Anja Pärson på baksidan också, vilket ju inte skadar (kommer hennes benmuskler på köpet också? Ja tack!). Grymt synd att en så makalöst duktig skidåkerska skall lägga av, men alla karriärer som kräver att man skall vara på fysisk topp måste ju ha sitt slut. Tycker i vilket fall som helst att hon är en grym förebild, inte bara rent idrottsligt för sina prestationer, utan för att hon tävlat i världsklass och utan problem kunnat ligga på en vikt på 81 kg till sina 170 cm. Och het som bara den! You go girl!!!!!

Peace out! <3



KOMMENTERA DETTA INLÄGG:

NAMN Spara info?

E-POST (publiceras ej)

URL

Kommentar:


Ladda ner en gratisdesign på www.designadinblogg.se - allt om bloggdesign!