SKRIVET: 2012-03-25, kl 22:21:21 | PUBLICERAT I: Allmänt

Sueño

Är ju fan inte klokt vad trött man blir när man tre förkyldningar/influensor senare börjar med praktiken på sjukhuset (och jobbar över varje dag) och blir huuuur trött som helst. Blö. Gillar det verkligen inte alls. Tröttheten alltså. Går och lägger mig redan vid 22-23 tiden, vilket är rekord för att vara mig. Även på helger. Maaan, who happen? Ingen aning. Funderar på att börja med lite koffein imorgon och kolla ifall det hjälper. Har hittills kört på en relativt koffeinfri vardag, men någonstans går gränsen. När man blir helt utmattad av att dammsuga sin minimala lägenhet på 25 kvm, då är det illa.


Jepp, såhär trött är jag.

Nej, nu skall vi inte vara negativa! Det är så jävla fint väder ute nu så det finns inte, därför har jag gjort en utav mina berömda listor på saker jag kan göra nu som jag inte kunde för ish tre-fyra veckor sedan:
1) bära skinnjacka
2) Ha normala skor på mig, och inte vinterstövlar
3) No more need 4 mössa så fort man skall gå 2 meter utomhus
4) Skippa halsduk och vantar
5) Sitta och äta utomhus
6) Vara allmänt sällskaplig utomhus
7) VÄDRA!!!!!!

Sola går inte riktigt än, men den som väntar på något gott! =)

Peace out! <3



KOMMENTERA DETTA INLÄGG:

NAMN Spara info?

E-POST (publiceras ej)

URL

Kommentar:


Ladda ner en gratisdesign på www.designadinblogg.se - allt om bloggdesign!