SKRIVET: 2012-03-11, kl 23:04:15 | PUBLICERAT I: Allmänt

Perrellis små rosa...

Ok, jag vet att jag varit skitdålig på att blogga denna vecka (sorry guys!) men tänkte kompensera med att skriva lite mer denna vecka!
Igår fyllde min lilla storebror Bootie 25!!! Yay, grattis!!!!! Shit, 25, jag hänger verkligen inte med. Jag börjar bli gammal. XD
Skämt åsido, hände inte så mycket i förra veckan annars, mest plugg och skola och vanligt tråkigt Svenssonliv. DOCK, jag har precis börjat med kreatintabletter! Inget olagligt och rätt vanligt bland idrottare överlag. Jag tyckte att jag inte utvecklades i den takten som jag borde och har känt mig tröttare på träningar på sistone, så det skulle nog inte skada att prova. Och helt ärligt så förstår jag inte hur jag kan ha så mycket mer energi på träningar, trots att pillrena inte innehåller något koffein eller liknande. Och musklerna? Kan inte förneka att de blivit större, både i över- och underkropp (har annars mycket lättare att bygga överkropp), men om det är pga. tabletterna i sig eller för att jag orkar mer och längre under träningar kan diskuteras, men intressant! Inte alltför dyra heller. Och knallrosa, hehe, me like!!!!



Och nej, jag är absolut inte den tjejen som vill gå ner i vikt, se ut som en fotomodell och väga mindre än 50 kg. Tvärtom. Har haft en enormt jobbigt stressmage som resulterade i 10 kg viktinedgång på 6 månader. Mådde illa hela tiden, fick sura uppstötningar, ville spy och kände mig övermätt, trots att jag var hungrig och inte ätit på rätt många timmar. Och jag var inte stor alls innan. Visst, jag var inte smal, men jag var nöjd. Nu vet jag inte riktigt vad jag är längre. Smal kommer jag nog aldrig bli, åtminstone inte i huvudet, för det var inte bara fett jag gick ned när jag rasade i vikt.
Så därför försöker jag sakta men säkert att bygga tillbaka lite utav de musklerna jag tappade genom att träna upp dem igen. Går helt ok på överkroppen, men underkroppen är som den är. Dock har jag byggt (som ni tidigare kunnat läsa) 5 cm på rumpan sedan i somras, och har alltså bara 5 cm kvar till min forna BootyBomb. Typ. Upp i vikt går jag inte, eftersom min mage fortfarande begränsar mitt matintag, men jag äter dubbelt så mycket som jag gjorde då och är inte alls lika svag och trött.

Så... det får nog räcka för idag.

Peace out! <3



KOMMENTERA DETTA INLÄGG:

NAMN Spara info?

E-POST (publiceras ej)

URL

Kommentar:


Ladda ner en gratisdesign på www.designadinblogg.se - allt om bloggdesign!