SKRIVET: 2012-05-23, kl 23:32:37 | PUBLICERAT I: Allmänt

Summer!

Eller ja, riktigt sommar är det inte än, har fortfarande ett ton med plugg som hänger över mig, men det skiter jag fullständigt i! För nu är det 25 grader och sol, jag har solat idag, blivit lite brun och övningskört med farsan, wohoo!
Han säger att han nästa gång (alltså sjunde gången jag överhuvudtaget sätter mig bakom ratten) ska ta något annat ställe än Partille Industriområde och ta något med mer trafik. Jag säger; "Pappa, är du galen!?". Men jaja, jag får helt enkelt lita på att han vet vad han håller på med, haha! XD


Bikinibild på mig innan jag satte mig med plugget, extremt het...

Förutom sola och övningsköra har jag såklart pluggat, handlat mat och grillat hamburgare! Kan helt klart intyga att färska hamburgare är det GODASTE som finns! Nom nom!
Imorgon skall jag åka och träna med Sara (hon har lovat att jag ska få provsmaka hennes aminosyror, någon idé om jag ändå hade tänkt att köra mest kondition?), plugga lite till, köra lite till och förhoppningsvis kunna ragga upp någon som vill hyra min lägenhet i Stockholm i sommar. Lite sista minuten, jag vet, men är man student är det snabba ryck som gäller!

Peace out! <3



KOMMENTERA DETTA INLÄGG:

NAMN Spara info?

E-POST (publiceras ej)

URL

Kommentar:


Ladda ner en gratisdesign på www.designadinblogg.se - allt om bloggdesign!