SKRIVET: 2012-11-18, kl 19:42:30 | PUBLICERAT I: Allmänt

Helgen med min Therese! <3

Hej!
Sent i torsdags kväll kom min lilla sötnöt Therese upp till Stockholm från Göteborg för att joina mig till helgen! Lyckorus? Svar ja!! Torsdagen ägnades mest åt att åka hem till mig och sova, men eftersom jag inte hade några föreläsningar i fredag (el perfecto!) så passade vi på att sova ut ordentligt, gå på stan och shoppa, gå på bio (den senaste Twilight-filmen, det var i princip vi och 500 fjortisar i salongen), äta pizzabuffé på Pizza Hut (värt!) och sedan åka hem och ha filmkväll (Black Swan från min dator, hihi).
I lördags träffade jag och Therese upp några utav hennes stockholmssläktingar i stan och tog en fika med dem och tjötade och hade det trevligt. Sedan åkte vi hem för att laga mat, i detta fall färska hamburgare med massa go fyllning som mozzarellaost och avokado med pommes som Thereses kompis Elin joinade för att äta. Sjukt trevlig kväll! Sedan blev det återigen film (The Phantom of the Opera) och småtjöt långt in på småtimmarna.
 
Idag (söndag) började vi dagen med att gymma, jag introducerade lite marklyft och växlande armhävningar på stepbräda för Therese som klarade mycket mer än vad både hon och jag trodde att hon skulle göra (you go girl!) för att sedan åka hem, packa, renbädda och äta innan jag följde med Therese in till centralen för att hjälpa henne till tåget som tar henne hela vägen hem till Götet igen. Buhu, varför kan inte helger vara längre?
 
Summa summarum: Fett mysig, trevlig och kul helg! Måste göras om, love you baby! <3
 
Peace out! <3



KOMMENTERA DETTA INLÄGG:

NAMN Spara info?

E-POST (publiceras ej)

URL

Kommentar:


Ladda ner en gratisdesign på www.designadinblogg.se - allt om bloggdesign!