SKRIVET: 2012-10-18, kl 19:13:51 | PUBLICERAT I: Allmänt

Hösten är här!

Nu har det börjat bli riktigt kallt här i huvustaden, vilket också innebär att jag har börjat klä mig lite varmare. Och eftersom min blå mössa kom bort i helgen när jag var i Göteborg så sprang jag in på H&M idag och köpte mig en ny! Kunde dessutom inte låta bli att köpa en ny och lite varmare tubscarf i go rosa färg, hihi. =)
 
 
Såhär höstmysig blev jag. Och jag vet att det är barnsligt för en 21-åring att ha en mössa med pandaansikte och tillhörande öron, men jag är barnslig och det finns ändå ingen som kan ta en seriöst när man har på sig mössa (eftersom man nästan oundvikligen ser ut som en tönt, eller jag i alla fall). 
 
Fick dessutom hem ett brev idag från min optiker till "målsman för" och sen mitt namn på raden under. Väl i brevet stod det att "ditt barn inte gjort en synundersökning på länge" och att "det är viktigt att kolla upp synen med jämna mellanrum medan man fortfarande växer". Kändes lite sådär alltså...?
Besides så gjorde jag en förra året och fick alldeles för starka linser som gjorde mig till värsta superörnen med grym huvudvärk som följd. Så nja, ska nog vänta ett tag.
 
Nu ska jag äta min smått brända kladdkaka och sen kolla in om dom på Hela Sverige bakar gör det bättre. ;)
 
Peace out! <3



KOMMENTERA DETTA INLÄGG:

NAMN Spara info?

E-POST (publiceras ej)

URL

Kommentar:


Ladda ner en gratisdesign på www.designadinblogg.se - allt om bloggdesign!