SKRIVET: 2011-04-27, kl 11:52:39 | PUBLICERAT I: Allmänt

Gårdagen!

Efter att ha solat, pluggat och haft det allmänt gött åkte jag och brorsan och kollade på hans nya lägenhet nere i Partille Centrum. Lite större, lite mer centralt och lite billigare. Och trots att motorvägen ligger precis utanför fönstret (bokstavligen talat) hör man inte ett piss. Goodie Goodie.


Mej brun =)

Lite senare åkte jag in till Bergakungen och hämtade ut biljetterna till Red Riding Hood som Sara bokat åt oss. Min sötnöt! Fan vad cp vi kan vara ibland. Eller just det, cp får man ju inte säga. Rabies går nog bättre. Fan vad rabies vi kan vara ibland!



Filmen var jättebra, typ första gången man (läs: jag) faktiskt inte kunde lista ut vem vargen var. Det du!

Sen blev det sent, så Sara sov över hos mig innan hon stack tidigt imorse till skolan. Fett najs med sovmorgon ;)

Idag ska jag och mampi på...



TJAJKOVSKIJ!!!!!!!!!!


Hallelujah!!!


Så... ses imorgon. =)


Peace out! <3



KOMMENTERA DETTA INLÄGG:

NAMN Spara info?

E-POST (publiceras ej)

URL

Kommentar:


Ladda ner en gratisdesign på www.designadinblogg.se - allt om bloggdesign!