SKRIVET: 2011-04-15, kl 19:49:44 | PUBLICERAT I: Allmänt

Special Weekend!

Idag har Bella varit och tränat och snart skall hon packa, för gissa vart hon skall? Till Stockholm!

Say what? Jo, såhär är det, hela min familj kommer upp och skall sova på hotell, och eftersom de knappast kan leva utan lilla mig i tre lååånga veckor (ni vet vad jag menar) så vill dom att jag ska sova över. Hihi, ska bli lite special, special att träffa Mampi, Vati, Ikkis och Bootie och sova på hotell i min egen hemstad? Men jaja, jag tar det som en komplimang i alla fall.



Och imorgon då? Jag + Ikkis + några klasskamrater ska på...

*trumvirvel*



JEFF DUNHAM!!!!!!! YAY!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!

Söndag ska vi äta middag/lunch hemma hos mig och min värdfamilj och jag och syrran ska träna. Slår jag inte henne i BodyPump blir jag sur!!!! Hahahaha, kul att det kommer från mig, min lilla klenis, som råkar ha en biff storasyster. Those calves... damn!

So...

Peace out! <3



KOMMENTERA DETTA INLÄGG:

NAMN Spara info?

E-POST (publiceras ej)

URL

Kommentar:


Ladda ner en gratisdesign på www.designadinblogg.se - allt om bloggdesign!