SKRIVET: 2011-04-13, kl 17:07:31 | PUBLICERAT I: Allmänt

Snygging ;)

Jag är bara SÅ trött på alla fotomodellsnygga bilder som alla bloggare måste ha hela tiden! Det är OK att vara ful ibland! Stör mig verkligen på folk som inte vill göra vissa grimaser/leenden/rörelser/sitta på ett visst sätt bara för att de känner sig fula och osäkra då. Allvarligt talat, man kan inte se snygg ut hela tiden. Det är fulheten som gör någon vacker.

Så, för att bevisa detta kommer nu en serie med fulbilder på mig!

Enjoy!


Mustasch!



- Vem vare? Vem vare som fjärta?



Supermodel-anka!!!



Hahaha, jag ser ut som någon utav domdär lerfigurerna! XD



Och idag är vi GALET GLADA!!! =D



Bulldog-face ;)



Hahaha, bara allmänt rabies XD



Bara för att vi är så glada idag ;)



Och smala som bara den!


Hahaha, hoppas att ni fick er ett gott skratt.

Det fick jag i alla fall!





Peace out! <3



KOMMENTERA DETTA INLÄGG:

NAMN Spara info?

E-POST (publiceras ej)

URL

Kommentar:


Ladda ner en gratisdesign på www.designadinblogg.se - allt om bloggdesign!