SKRIVET: 2011-04-06, kl 19:20:43 | PUBLICERAT I: Allmänt

Tiny Heart <3

Idag har Bella varit jätteduktig och gjort alla tre övningstentor inför tentan på fredag. Jag vet att jag tjötar om den, men helt ärligt kan jag säga att hela mitt liv kretsar kring denna lilla skrivning på fredag morgon. Och helt ärligt så tror jag nog att alla i min klass känner så. Liksom, vad händer med mig efteråt? Vilken riktning kommer mitt liv att ta när jag inte längre stressar röven av mig för att jag har panik inför tentan på fredag? Haha, nej, nu ska vi inte vara sådana. XD Men ni vet vad jag menar. Hoppas jag...


Titeln på dagens inlägg är en låt ur Flyleafs album Memento Mori som jag tycker väldigt mycket om just nu. Is me drug.

Blev förresten väldigt sugen på kakor. Typ ballerina kladdkaka. Eller den glassen som Ben&Jerry's hade förra året, som påminner om ett UFO-sandwich. Får kanske fira med lite sådant när tentan är avklarad. =)


*nom-nom*

Ingen träning idag. Har fortfarande GRYM träningsvärk i benen efter att ha kört med 17 kg på utfallen och knäböjen, som jag gjorde mycket lägre än vanligt för utmaningens skull. Läste förresten någonstans att träningsvärk inte alls beror på att muskeln skulle vara skadad eller liknande, utan att det beror på att muskeln "laddar om" inför tyngre arbete. Med andra ord, vill man vara fin får man lida pin!

Har en tid hos läkarn för gastroskopi imorgon. Ew. Eller nej, jag är glad att det inte blev en kolonoskopi, där snackar vi EUW!!! Får se hur det går och hurpass lång tid det tar innan jag slutar vara groggy och kan börja plugga. Det är ju inte så att man vill inte plugga dagen innan tentan! Brukade vara sådan som aldrig pluggade dagen innan (eller dom andra dagarna heller för den delen...), men sen började man universitetet.

Nu skall jag kanske läsa lite i min fysiologibok innan det blir dags för natta. Vilket liv jag har.

Peace out! <3



KOMMENTERA DETTA INLÄGG:

NAMN Spara info?

E-POST (publiceras ej)

URL

Kommentar:


Ladda ner en gratisdesign på www.designadinblogg.se - allt om bloggdesign!