SKRIVET: 2011-08-19, kl 08:35:28 | PUBLICERAT I: Allmänt

20 på riktigt! =D

So folks, nu har man äntligen fyllt 20!
Födelsedagen började med att mamma kokade upp mitt favoritte och serverade i en viss liten mugg som är bara min, innan hon gav mig sin första present. Och vad var det? En hattbox från Fanny Michele som jag önskat mig! =D

Blev jätteglad, men var tvungen att sedan dra mig ut och jobba 8 timmar i Lerum, där en liten pappa sedan kom och hämtade mig. Men istället för att köra raka vägen hem svängde vi förbi systemet. Man måste ju.


Så, en sådan här inhandlades, lagligt och billigt (till skillnad från krogen som är, som vi alla vet, SVINDYR!!!)
Fick ett grattis på födelsedagen från tjejen i kassan som leggade mig. Trevligt, trevligt.

Sedan bar det in mot stan för att träffa Elvira, mamma och några utav hennes gamla arbetskamrater för att se på ingen mindre än...


Peter Jöback!!!!

Fyfan vad han är grym live, så tonsäker och rösten... kommentarer överflödiga, alla vet precis vilken fin röst han har.

Han hade med sig duktiga Cookies & Beans, en liten tjejtrio som verkligen går in för det där med stämmor och gör det bra!

Nu ska jag snart iväg till frisören så...

Peace out! <3

PS. Tycker verkligen att syrran får ta och komma upp nu! DS.



KOMMENTERA DETTA INLÄGG:

NAMN Spara info?

E-POST (publiceras ej)

URL

Kommentar:


Ladda ner en gratisdesign på www.designadinblogg.se - allt om bloggdesign!