SKRIVET: 2011-08-31, kl 20:42:08 | PUBLICERAT I: Allmänt

Efterlängtade!

Åh, äntligen! Kan knappt beskriva hur jävla glad jag är nu när musiken äntligen har kommit tillbaka in i mitt liv på tre sätt! Ok, det kanske är lite att överdriva, men när musiken har varit en stor del av ens liv sedan man var typ 5 och sedan har hunnit bygga upp sig både den ena och den andra vanan, ja, då blir det inte bra när dessa plötsligt bryts. Vi börjar med den som varit borta längst.



1) Mina sånglektioner
- borta sedan i december. Tänkte böja ta upp det nu, innan min sångröst försvinner helt!

2) Min musikmobil
- borta sedan en månad. Fyfan vad jag har saknat musiken i bilen/bussen/tåget/whatever.

3) Min sångröst
- borta sedan fem dagar tillbaka. Låter kanske inte mycket, men alla sjungande människor vet att detta är en EVIGHET! Ungefär som att inte kunna gå på toa på fem dagar...

Nu är äntligen allt tillbaka och jag mår AWESOME!!!! =D

Peace out! <3



KOMMENTERA DETTA INLÄGG:

NAMN Spara info?

E-POST (publiceras ej)

URL

Kommentar:


Ladda ner en gratisdesign på www.designadinblogg.se - allt om bloggdesign!