SKRIVET: 2011-08-29, kl 19:06:25 | PUBLICERAT I: Allmänt

Första skoldagen!

No mercy. Första skoldagen bestod i princip av åtta timmars föreläsning, visserligen en hel del upprepning, men ändå. Till detta bör tilläggas att jag har åkt på en släng av hosta/förkyldning och satt och hostade, nös och snörvlade under hela dagen. Känner mig verkligen fräschast i världen. Ovanpå detta har jag haft ont i huvudet i två veckor för att mina nya linser är för starka (väntar på ett par svagare som skall komma med posten snart...).


Måste seriöst vila, för jag känner mig verkligen helt jävla slut. Och det kommer bli en tuff dag imorgon!

Peace out! <3



KOMMENTERA DETTA INLÄGG:

NAMN Spara info?

E-POST (publiceras ej)

URL

Kommentar:


Ladda ner en gratisdesign på www.designadinblogg.se - allt om bloggdesign!