SKRIVET: 2011-08-25, kl 22:10:56 | PUBLICERAT I: Allmänt

Imorgon bär det av!

Imorgon drar jag mitt pick och pack och åker upp mot Stockholm! Eller rättare sagt, jag och mampi åker upp på morgonen med tåget medan vati och bootie kommer senare på kvällen (i fiskebilen, med mina prylar) och syrran kommer på eftermiddagen med flyg från Malmö. Hela familjen samlad! =D


Fredagen kommer alltså bli resande, jobbintervju, mäta allting i lägenheten, köpa kurslitteratur av en äldrekursare och sedan komma till hotellet! =)

Lördagen kommer stavas IKEA samt ta upp alla möbler och kartonger från fiskebilen.

Och slutligen söndag blir att plocka upp allting från alla flyttlådor, köpa lite smågrejer innan skolstarten och säga hejdå till min lilla familj (samt sova första natten i lägenheten, SPOOKY!) =)

Peace out! <3



KOMMENTERA DETTA INLÄGG:

NAMN Spara info?

E-POST (publiceras ej)

URL

Kommentar:


Ladda ner en gratisdesign på www.designadinblogg.se - allt om bloggdesign!