SKRIVET: 2011-08-28, kl 22:00:41 | PUBLICERAT I: Allmänt

Inflyttad! =D

Tada!!

Efter mycket om och men sitter äntligen allting på plats och jag har härmed flyttat in i min lägenhet!!!
Eftersom min mobil är inne på lagning var jag tvungen att ta en bild med århundradets sämsta mobilkamera, men här är min säng i alla fall:


Som sagt ser man inte särskilt mycket, men det är min dubbelsäng (160 cm) med sängbord och en IKEA-lampa (som mer ser ut som en alien/ett tefat från i en film från 60-talet).

Tack till hela min familj bestående av Mampi, Vati, Bootie och Ikkis, hade aldrig kunnat göra det utan er! Tack också till alla som bidrog till inredningen i form av skålar, sängtextilier och annat!

Aja, busy day tomorrow, så måste nana nu.

Peace out! <3



KOMMENTERA DETTA INLÄGG:

NAMN Spara info?

E-POST (publiceras ej)

URL

Kommentar:


Ladda ner en gratisdesign på www.designadinblogg.se - allt om bloggdesign!