SKRIVET: 2011-08-22, kl 00:13:42 | PUBLICERAT I: Allmänt

Update

Idag förlorade jag min packa-flyttlådor-oskuld. Sorgligt, men sant. Kan inget annat än att konstatera att jag är rätt grym på det. XD En talang man borde ta tillvara kanske? Aja, mina lådor fylldes i alla fall av hushållsmaskiner som jag fått av mina syskon och släktingar i födelsedagspresent, men också med sänglinne, kurslitteratur, skålar och lite annat. Av fem flyttlådar består endast en av kläder. Duktig Bella.


Varit och klippt mig i veckan, dyrt som skam, men fett värt om man bara drar sig dit en gång i halvåret XD

Lite andra grejer som har hänt är att jag har blivit kallad till två intervjuer i Stockholm, extrajobb såklart. =) Så kanske man har råd med fler frisörbesök?

Igår var jag ute med några kompisar och jag vet att det är patetiskt, men som tjej är det faktiskt kul att dra på sig något snyggt för att sedan bli uppraggad av någon väldigt lång, snygg och extremt vältränad. XD Och med lite brains dessutom, det skadar ju aldrig. =)

På fredag bär det av upp till huvudstaden och min nya lägenhet. Spännande, spännande. =)

Men just nu är jag fett trött och måste gå och nana.

Peace out! <3



KOMMENTERA DETTA INLÄGG:

NAMN Spara info?

E-POST (publiceras ej)

URL

Kommentar:


Ladda ner en gratisdesign på www.designadinblogg.se - allt om bloggdesign!