SKRIVET: 2011-08-15, kl 16:02:28 | PUBLICERAT I: Allmänt

Work it!

Jepp, sedan jag kom hem har jag jobbat ganska bra. Eller rättare sagt 50 timmar föregående veckan. Så skönt med en ledig dag! För att inte tala om att jag på fredagen firade min födelsedag med de allra bästa för att sedan jobba dubbelpass sådär lagom bakis nästa dag.

Födelsedagsfirandet började hemma hos mig och avslutades sedan ute på stan då jag (iförd i Bunny-dräkt) var tvungen att ytföra uppdrag såsom:

- Lek fransk turist och fråga efter Kopparmärra.
- Tigga om en tia.
- Få minst tre personer att dansa macarena-dansen med dig.
- Få en främling att knyta dina skor.
- Övertyga en främling om att ni träffats innan.
- Lär någon något nytt.
- Bli buren till köpparmärra.
- Sjung en duett.
- Få en puss på kinden.
- Dansa ringdansen med några främlingar.

Jepp, det gick! Så, den som i fredags kväll såg en galen brud i bunny-dräkt runt avenyn och kungsport... ja, det var förmodligen jag...

Peace out! <3



KOMMENTERA DETTA INLÄGG:

NAMN Spara info?

E-POST (publiceras ej)

URL

Kommentar:


Ladda ner en gratisdesign på www.designadinblogg.se - allt om bloggdesign!