SKRIVET: 2011-12-15, kl 17:35:51 | PUBLICERAT I: Allmänt

Blä...

Vad har vi med oss i bagaget idag?
En tråkig kurs i psykologi som jag lika gärna kunnat läsa in hemma på en dag eller två? *check*
En ostädad lägenhet med enmassa disk liggandes framme? *check*
En hemlängtan av tredje graden? *check*
En längtan att börja skriva igen (och inte något vanligt blogginlägg eller uppsats i skolan, jag menar en skönlitterär text)? *check*
Noll energi? *check*


Bara för det så måste jag ladda upp en bild från... ja, nästan ett år sedan. 27 december 2010, strax innan jag skulle ut och fira att en kompis fyllde år. Tänk hur jävla mycket som har förändrats sedan dess?

Jag har bytt bostad, studieort, vänner, liv, killar på g och hårfärg inte bara en gång, gått både upp och ner i vikt, varit både glad och ledsen, samt allt annat som är både möjligt och inte.

Marylin Monroe-postern som syns i bakgrunden har åkt ned. Inte själva postern, utan hela skåpdörren lossade och föll i backen, med postern på sig.

Aja, nu skall jag sluta vara bitter och istället se fram emot den julhelgen som snart kommer med alla goingar hemma i underbara, mysiga och goa gbg! <3

Peace out! <3



KOMMENTERA DETTA INLÄGG:

NAMN Spara info?

E-POST (publiceras ej)

URL

Kommentar:


Ladda ner en gratisdesign på www.designadinblogg.se - allt om bloggdesign!