SKRIVET: 2011-12-19, kl 18:28:43 | PUBLICERAT I: Allmänt

Kommer hem till jul!!!

Inte långt kvar tills Bellas lilla tåg hem till Göteborg går! Yay!

So long Stockholmsfjollor, jag ska hem och jag ska på bio, ha filmkväll, gå på Jul på Liseberg och fira jul med alla underbara goingar som utgör mina vänner och familj hemma i götet!! Wohoo!!!!!


Så, nu skall jag bara diska, städa, packa och äta upp all mat innan jag drar hem för julfirande!!!

Hoppas verkligen att dom hinner skotta vägen ned till pendeltåget, ser verkligen inte fram emot att behöva rulla min väska i decimeterdjup kramsnö som hunnit komma de senaste två dagarna.
Tänker inte säga God Jul till er bloggläsare än, eftersom jag förhoppningsvis kommer hinna blogga något mer innan dess.

Peace out! <3



KOMMENTERA DETTA INLÄGG:

NAMN Spara info?

E-POST (publiceras ej)

URL

Kommentar:


Ladda ner en gratisdesign på www.designadinblogg.se - allt om bloggdesign!