SKRIVET: 2011-12-04, kl 22:26:56 | PUBLICERAT I: Allmänt

So far, so good!

Helgen i GBG har varit awesome! Alltid lika skönt med en vit helg med myspys och julbak med de allra bästa!

Fredagen började med ett telefonalarm som strejkade (igen) på morgonen och ett sjuhelvetes tutande (jobbar som tutor, då "tutar" man helt enkelt =P) för läkareleverna som håller på med dissektioner just nu. Chaos indeed.

Efter det åkte jag hem och diskade och packade i all panik innan jag tog tåget hem till GBG och en liten Karolin som väntade på mig för att sedan sova över hos mig. Myspys! <3


Karolin! <3
Lördagen blev julbak i köket med mina söta goingar!


Här håller vi på med pepparkakorna medan lussedegen jäser! =D

Såhär fina blev våra (enorma!) lussekatter och (helt normalstora) pepparkakor! =)


*nomnomnom*
Jag kommer bli tjock! XD

Haha, nej, nu är det baske mig jul! =D

Andra Advent och snart dags för ny kurs, nya tag och nya bullar!
(Kan verkligen rekommendera "Annas saftiga lussebullar" på recept.nu)

Peace out! <3



KOMMENTERA DETTA INLÄGG:

NAMN Spara info?

E-POST (publiceras ej)

URL

Kommentar:


Ladda ner en gratisdesign på www.designadinblogg.se - allt om bloggdesign!