SKRIVET: 2011-12-01, kl 22:55:44 | PUBLICERAT I: Allmänt

The Tenta is Ovah!!!

Yay!!
Och inte bara det; jag klarade den!!
Och inte bara det; sista tentan för i år!!

Okej, jag vet att det är 1 december och inte så överdrivet mycket kvar av året, men ändå, lite måste man allt få gotta sig! =D


Hihi! Did I mention that I'm awesome?

Och är man så awesome som jag måste man bara göra en awesome lista till ens nära och kära på vad man önskar sig såhär i juletider! Så här kommer den:

Bellas awesome önskelista julen 2011

1) Jättefettokuddar
2) Chaite att ha och göra hemma
3) Doftljus
4) Kläder
5) Mucho dinero, si, si, si!

Inte för att det finns en överdrivet stor risk att mina goingar skulle gå och köpa typ... biljetter till NHL eller stans bästa motorolja, men ändå. =P

Nu ska Bella gå och nana, kommer inte bli jättelätt, för jag är så sjukt pepp inför dissektionen imorgon!!!!
(okej, jag vet att det inte är särskilt myspys, så ni känsliga läsare kan väl... tänka på julkola istället... eller något)

I vilket fall som helst...

Peace out! <3



KOMMENTERA DETTA INLÄGG:

NAMN Spara info?

E-POST (publiceras ej)

URL

Kommentar:


Ladda ner en gratisdesign på www.designadinblogg.se - allt om bloggdesign!