SKRIVET: 2011-02-07, kl 21:33:49 | PUBLICERAT I: Allmänt

Avslappning!

Idag hade vi KMT (KroppsMedvetenTräning) i skolan där vi gick igenom kroppsmedvetande etc. Efter föreläsningen fick vi ha en liten lektion där vi lade oss i en gympasal och masserade varandra med en piggig fotboll (typ). Fyfan va gött det va, gissa vem som somnade och började dagdrömma?


Jag!

Alla som känner mig vet att jag har fruktansvärt svårt för alla dessa nu-ska-vi-slappna-av-övningar där man ligger raklång på rygg, dom spelar lugn musik (som jag bara tycker är irriterande, ge mig en basgång för i hlvete!) och pratar med en läskig gubbröst som ska verka lugnande (men mest låter peddo).

Idag var dock detta inga problem efter att först ha fått pickig-boll-massage av Johanna, sen masserat henne. Det var bara att lägga sig ned efteråt och bara känna kroppen flyta iväg i något supernovacosmos och... jaha, skulle vi känna efter någonting? Ojdå... hehe.

Nej, men det var grymt skönt att göra detta efter flera veckor med bara pluggpluggplugg och latinska namn och pluggpluggplugg och lik och lite till pluggpluggplugg och ännu fler latinska namn.

Också skönt med BodyPump idag, med dubbla vikter, woho!

Ne, nu måste jag först äta lite, sen pluggah lite till.

Peace out!



KOMMENTERA DETTA INLÄGG:

NAMN Spara info?

E-POST (publiceras ej)

URL

Kommentar:


Ladda ner en gratisdesign på www.designadinblogg.se - allt om bloggdesign!