SKRIVET: 2011-02-08, kl 21:37:13 | PUBLICERAT I: Allmänt

Boxaren smyger sig tillbaka...

Haha, jepp det gör hon! Den lilla träningen av boxning som Bella hade när hon var 12-13 börjat hitta tillbaka igen! Tränade BodyCombat idag och den här gången började det lite sådär småfjolligt, där jag slutade förra gången. Sen kom jag mer in i det framåthukade "smygläget" som boxare och kampsportare står i och då kunde jag börja jobba! Lite smått imponerad att jag orkade med alla utfall trots träningsvärken från igår, men mest imponerad är jag över min kondition vars tid har tredubblats på en vecka! Hurra för mig!


Såhär får man killar på krogen... trust me...

Nej, nu blir det plugg! Har dugga imorgon och känner mig lite smått oförberedd, men vad kan man göra utöver sitt bästa? Måste ringa hem också... och min telefonsvarare... say bice..

Haha, mampi är så söt när hon pratar in i telefonsvararen! Med gravallvarlig röst säger hon; "Hej Bellas mobil, det är mamma, du kan väl ringa sen när du hör det här, hejdå".

Nej Bella, PLUGGA NU!!!

Peace Out!



KOMMENTERA DETTA INLÄGG:

NAMN Spara info?

E-POST (publiceras ej)

URL

Kommentar:


Ladda ner en gratisdesign på www.designadinblogg.se - allt om bloggdesign!