SKRIVET: 2011-02-05, kl 22:42:13 | PUBLICERAT I: Allmänt

Burlesque med Sara!

Sedan Sara kom hit igårkväll så har vi varit ute på en öl tillsammans med några utav mina nya klasskamrater, vi har flummat och tjôtat såsom bara vi kan, sovit tillsammans (myspys!), tjôtat med mina värdföräldrar (så ja mamma och pappa, nu kan ni fråga ut henne om dom och ja, dom är precis lika fredagsmys i verkligheten!), vart på stan med en gemensam kompis här i Stockholm och sist men inte minst...



VI HAR VARIT OCH SETT BURLESQUE!!!

Yay! Satt längst bak i bion (myspys) och såg på en Christina Aguilera som bara wailar röven av alla jagvetintevad-are som bara sitter och står och gapar och inte vet vad dom skall göra så fort dom hör någon öppna munnen och det låter som om gud själv har skapat dom stämbanden. Mamma, när jag blir stor vill jag också sjunga så bra! Snela...

Haha, nej men back to reality, jag och Sara har som tradition att gå och äta på Pizza Hut så fort vi hittat på något speciellt, och idag var inget undantag! =D Ibland måste man faktiskt få äta lite skit också... För det är gott!!!!

Nej, nu ska vi kolla vidare på Freaky Friday =)

Peace Out! <3



KOMMENTERA DETTA INLÄGG:

NAMN Spara info?

E-POST (publiceras ej)

URL

Kommentar:


Ladda ner en gratisdesign på www.designadinblogg.se - allt om bloggdesign!