SKRIVET: 2011-02-09, kl 14:52:31 | PUBLICERAT I: Allmänt

Dugga!

Idag när jag vaknade hade jag smått panik. 1) jag hade sovit 8 timmar (wow!) och var fortfarande trött. 2) jag skulle ha bendugga idag. Inte kl 8 på morgonen (thank you god!), utan kl 12, så jag kunde sätta mig tillsammans med några kurskamrater innan och plugga igenom det sista. Duggan gick mycket bättre än vad jag hade förväntat mig, eftersom jag inte pluggat så jättemycket har jag liksom inte koll på varenda muskel och dess fäste, utan har mer en översiktlig och sammanhängande förståelse för varje led och dess muskulatur.



Av någon anledning har min mage varit jättesvullen de senaste dagarna? Kan ju bero på mina underbara kvinnliga hormoner, men går det inte över snart så får jag väl kolla ifall det är något... blö...

Ikväll blir det träning (antingen BodyPump, Zumba eller båda!) och sen kolla på Glee! =D Men nu måste jag snart ringa syrran och påminna henne om en klänning/tunika som hon måste ta med sig till gbg till helgen, då jag kommer hem och hälsar på! Vad säger ni tjejer? Vad gör vi? Nu kör vi!

Peace out!


Anders

Inge glee för Bella



KOMMENTERA DETTA INLÄGG:

NAMN Spara info?

E-POST (publiceras ej)

URL

Kommentar:


Ladda ner en gratisdesign på www.designadinblogg.se - allt om bloggdesign!